Tuesday, August 14, 2012

Nama Saya Izz | Bro Wacana Junior

Sudah genap enam bulan anak aku nie.... Pagi petang siang malam aku dan wife duk jaga si Izz nie... Akhirnya dah besar la dia nie kan.... Alhamdulillah.... Aku doakan semoga menjadi seorang anak yang soleh dan terhindar dari hasutan-hasutan dan bisikan syaitan yang direjam tu..... 

Dengan nie aku upload la gambar-gambar dari kecik sampai la umur 6 bulan sekarang..... Mengikut fesyen terkini yang dibeli mummy nyer....he he... Kalau rasa comel...sila la LIKE banyak-banyak....ha ha ha..

Masa baru dilahirkan...

Hampir sebulan...

Dah mula berfesyen..hehe

Islamik fesyen...

Fesyen bertudung..haha

Gaya hip hop..(nak dukung sebenarnya..hihi)

Gaya terkini...:)
Dengan ini....anak aku, Izz nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog Wacanaku tidak kira LIKERs atau HATERs... Kerana tanpa U all.... blog nie tak ke mana..... Maaf dipinta jika ada salah dan silap...terkasar bahasa...terguris hati sesape.... Atau terbagi kata-kata pedas yang mana terwujudnya HATERs itu.... Harap tidak disalah fahamkan niat untuk menasihat dan menyampaikan pesanan secara santai dan bersahaja...... 

Kepada yang ada Facebook.....korang boleh la LIKE di page Wacanaku di Facebook... Nanti senang nak dapatkan update dari semasa ke semasa.... Segala entri-entri yang ditulis dalam blog nie boleh di share bila-bila masa.... Asalkan dirujuk kembali ke sini.... Jika ada salah silap dalam penulisan...harap ditegur dan dinasihati.... 

Kepada Anonymous-anonymous sekalian....iaitu pengomen yang tak beridentiti... Terima kasih kerana sanggup meluangkan masa membaca blog yang tak seberapa nie.... Semoga memberi manfaat kepada semua... Aku sayangkan anon-anon sekalian...:)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN

Hasil nurkilan,
Papa Izz merangkap Bro Wacana..:D

4 comments:

LubLy said...

chomel sgt la izz..tahniah bro!

PearlKaz said...

part gambar fesyen islamik tu dah mcm muallaf pule.. hihi..

Unknown said...

selamat hari raya gak!!

Unknown said...

CUTE ANAK KO TU.HHAHAHA..
RAYA SELAMAT HARI