Wednesday, February 1, 2012

Air Tangan Fizo Omar | Buku Resepi Masakan

Dalam kesibukan Fizo Omar berlakon drama dan filem... Sempat jugak dia terbitkan buku resepi masakannya berjudul "Air Tangan Fizo Omar" nie... Buku nie mengandungi resepi yang kebanyakannya resepi ala Thai...Sesuai dengan keturunannya yang ada darah belah sana..... Kalau korang nak tau masakan apa yang selali dimakan dan dimasak Fizo Omar...beli ler buku tuu.... Dah diterbitkan dah dipasarkan dah.... :)
Intro buku Air Tangan Fizo..

Gambar-gambar kenangan... Gambar aku?? huu..

Gambar Kenangan Lagi...Kuda tu yang nama Tuah ke Fizo? hihi

Salah satu resepi...kerabu sotong..

Mamat empunyer buku...
Gambar-gambar nie aku dapat dari facebook abang dia... Kirenyer kalau berminat...korang boleh la beli buku nie... Tanda support kepada pelakon yang korang minati nie.... Aku support kawan jer... benda baik kita support la kan... Bantu kawan yang kesusahan... Ye ler.... korang tau kan krisis yang melanda... Sekurang-kurangnya dapat la jugak hasil dari buku nie....:)

Buku nie sesuai bagi yang baru nak belajar memasak masakan ala Thai.... Senang-senang jer...Simple dan sesuai untuk korang yang baru nak belajar memasak.... Siap ada gambar-gambar lama si Fizo Omar lagi dalam buku tu... Macam diari dah aku tengok.... tapi..... Gambar aku takde! Ingat ade la gambar time aku pegi makan daging kuda bakar kat rumah dia dulu-dulu... Zaman sekolah rendah...zaman dia tengah gila bola...ha ha ha... Demm....T_T

P/S: Semoga terus sukses.... =)

2 comments:

Hudalatip said...

dia terer masak eh? bagusnya..

Unknown said...

fizo kan org kelantan dan ada keturunan dari Thai.tu yg dia pandai masak