Sunday, July 10, 2011

Mabuk Durian

Semalam....iaitu hari Sabtu... Aku akhirnya sampai jugak ke Perak... Dari duk plan nak sampai hari Jumaat lagi....habis rosak plan atas sebab yang tak dapat dielakkan.... Tapi yang besnyer...banyak pengalaman pelik dan buat aku nak gelak dan geram...hahaha

Yang pertama aku nak citer...pasal durian....Selepas dah pegi kenduri... Kitorang pun sampai ke rumah sedara....Tumpang la umah depa.... Sekali depa ajak makan durian! Haha..yang kelakar nyer.... Korang tau kete UNSER kan..... ha... durian tu penuh seat belakang.... Boleh pulak die tanya...."Cukup ke ni?". Aku nak bantai gelak jugak la.... Tu dah terlebih sudaaaa Pakcik....ngahahaha

Depa susah-susah jer hidang makanan banyak-banyak atas meja... Kitorang tak terjah pun.. Terjah durian jer! Memang macam parti makan durian...Bukak kat belakang rumah... Makan ramai-ramai duk bersila atas simen.... Sambil menikmati keindahan cahaya bulan...he he he

Berpeluh sakan la semalam.... Tak leh buat apa.....sumer tidur kat ruang tamu....dah macam cacing kepanasan....ha ha ha.... Dan akibatnya..... hari nie.....sumer tandas bau durian! Sabun sebotol pun takleh menghilangkan bau durian tu lagi.... Nak termuntah jugak la tadi kejap.... Kalau wife aku tape la jugak... Boleh cakap morning sickness.... aku? he he

Hari ni depa nak bawa pi jalan-jalan pulak.... Hadeh.... Ke mana la nak dibawa nie.... Aku nak update blog la mak cik....ngeh ngeh ngeh... Ni sempat update kejap jer...Ok la....kalo sempat au update lagi...

3 comments:

atuk said...

Assalamualaikum PW

ingat lepas ni nak beli durian lerr..
terliur niiiii he he

Wassalam

mcm ni lah said...

<--- saluran informasi terkini

aizamia3 said...

durian.. thank you but no thanks..