Monday, May 2, 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST !

Dengan kelajuan 500 km perjam....aku menaip entri ni.....sekarang pukul 10.25 malam..... Aku akan hantar sebelum 10.30 malam! Huhuhu...... Hahaha...Hihihi.....takde idea dah..... ok....ok.....sape nak join klik SINI.

Aku nak pilih entri nih.... LINK. Ini kerana ada mesej di sebalik entri tu.....Ia adalah lirik lagu pertama aku... Dinyanyikan oleh budak kolej aku.....untuk pertandingan dikir barat interkolej di UPM nih pada tahun 2009. Aku ada lagi buat lirik untuk lagu-lagu yang lain.....tapi yang lain tu nanti-nantilah. Sebab copy asal lirik aku dah tak tau letak maner...Ni pun dapat salin balik dari video dari budak tu..... Walaupun ringkas jer.... tapi aku rasa mesej yang aku nak sampaikan kepada audiens......sampai dengan jayanya... Kerana lagu ni telah menyebabkan Kolej aku dapat mengekalkan kejuaraan dari tahun sebelumnya..... 

Bro Ben....entri ni kene lebih seratus patah ke aper...tak berapa paham sebenarnya....saje je tanye kat sini.... nak cukupkan seratus..... harap-harap takde TYPO...sebab aku dah tak sempat cek balik dah.... jap lagi nak tekan enter....lagi tinggal dua minit.... huh....huh.....Okeh la tu..cukup dah kot..... Entri tu la aku nak promote.... Sape-sape nak aku tolong buatkan lirik.....aku akan cuba buat yang terbaik..... yang ni salah satu... dan mungkin pertandingan tahun depan pun aku dah sediakan lirik lagunyer.... He he he... Semoga mesejnya dapat sampai kepada pembaca lirik tersebut.....

4 comments:

zacky ~786~ said...

perghh ~ laju2.. hehee

toyolkiut said...

wow..
TK yg baca ni pun semput..

Anonymous said...

Have you ever thought about adding a little bit more than
just your articles? I mean, what you say is valuable and
all. However imagine if you added some great photos
or videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and videos, this website could definitely be one
of the greatest in its niche. Fantastic blog!
Have a look at my webpage - direct download movies

Anonymous said...

We stumbled over here by a different website and thought I may as well
check things out. I like what I see so i am just
following you. Look forward to exploring your web page
for a second time.
Here is my weblog ... Work from home