Monday, February 14, 2011

I'm Back!!!

Setelah lama aku bercuti di Kelantan...akhirnya....aku dah pulang ke Selangor!! Yeah!! Tapi internet tempat aku pulak buat hal...Arghh!!!! Tension tol!! Tak terupdate blog aku ni dari semalam.... Nasib baik buat auto publish buat lebih sehari....

Aku baru je sampai semalam.... sampai-sampai je hajat nak buat entry pasal Hari Valentine Day.. Sekali internet takde!!! Arghhh!!!! Kenape takde!!! Ok...sabar lagi... rilek-rilek dulu.... esok ade kot....

Bangun pagi ahad.....try bukak komputer...sekali internet takde lagi!!! Arghhh!!!!!! What The *tuuuuuttt*!!!! Takde lagi???!!! Bersawang jugak la blog aku kejap... hari ni...aku bertekad nak g opis awal.... dan akhirnya kuar la entry ni... tapi agak lewat jugak sebab semalam tido lewat.... ada keje kene setelkan... huuuu.....

Ni kira entry cepat-cepat...sebab hari ni pun aku ada keje gak.... Terpaksa la jarang sikit update blog... sebab internet kat umah tengah down!! Dengki ke aper wei... Hadoi..... Takpe la..ni la dugaan hidup... Semoga berjumpa lagi di esok hari.... aku nak berkejaran buat keje pulak.... Keje pasal Master + Nak Bersanding + Kolej.... banyak wooo....

PEACE..^^

3 comments:

sicKo^ said...

lupa bayar bil kot.. cuba check.. :p

Ujang9897 said...

cpt2 sanding..hehe

BRO_MONDAY said...

salam bro!!! yu kelate kat mana? ai kota bharu...yu ni pun sama ken ngan ai, sabtu ahad aritu start brokbeng ai buat hal,, kena potom coz lambat bayar bil...adehhh~ ni pun on9 pakai line opis!!! koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "^ ujang9897 REVIEW BLOG saya ^"
2. New Entry "VALENTINE DAY? katakan TIDAK!!!!"
3. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"