Saturday, January 15, 2011

Pemenang Kuiz Mesra Blogger Siri Pertama..

Sebelum aku mengumkan pemenangnyer....aku ingin mengucapkan ribuan trime kasih kepade yang join kuiz yang simple ni..... Seperti biase...setiap kuiz mesti ade pemenangnyer kan... Aku akan buat satu entry khas untuk die.....aku buat blog list khas untuk para pemenang...para? haa... tu maknenye aku akan buat kuiz ni lagi..:)

Dengan adanya kuiz ni..dapatla aku berkenalan dengan lebih rapat dengan follower aku.. Walaupun tidak ada hadiah yang menarik seperti Giveaway Contest..tapi kuiz ni memang selari dengan tujuan aku..ingin berkenalan dengan follower aku...:)

Okeh...sudah tibe masenye aku umumkan pemenangnyer.... random.org telah memilih.................................................................................................... ~..Smiling Angel..~

Clap clap clap clap..:D :D :D

Oleh itu.... ini la entri yang dijanjikan untuk si pemenang....


Blog ni sudah semestinya sudah menjadi follower aku.... ini la belog dier...simple tapi nice... :) Ni la kata-kata sekapur sirih belog dier... "cest la vie..inilah kehidupan..this is life..my own world"

Kebetulan pulak satu entri tu same..hahaha.. Nak tau yang mane? Godek-godek la belog dier..hihihi. Tu sebab topik tu memang aku pun amik dengan orang lain... sumber je berbeza.. :D

Aku try cari maklumat lain...tak jumpe la pulak.... ingat nak letak biodata..hehehe. Tak pe la.. Kire die buat entri khas sebab menang ok jugak kan..Dapat satu entri dah...hihihi.

Ape lagi kengkawan....serbu la!! Terjah pun takpe!! :D.. Oh... aku pun nak terjah jugak..Hahaha
TAHNIAH aku ucapkan kat ~..Smiling Angel..~!!! :D

4 comments:

niesz said...

congrate tuk pemenang.. :)

cik blogger said...

aku xmenang..huhu..
mn xnye, main hentam jek..ehe~

Browacana said...

@niesz: yup..congratz! ^^

@cik blogger: tak pe...cube lagi untuk kuiz siri kedua..

pari-pari tersenyum said...

eh..eh..salam..ya Allah..mekasih lah sebab saya menang peraduan ni..saya terlalu bz..sampai x sempat bukak blog..mekasih encik wacanaku