Thursday, January 13, 2011

Arsenal Kalah Sebab Bomoh???


Arsenal kalah di tangan Ipswich kerana bomoh?????



Mana ade......hehehehe. Hadoi.....macam mane boleh kalah ni?? Haaa....Wenger??? Kenaper?? Why??? Why???? WHY!!!!???? kalau la si Wenger bace entry aku nih..(jangan harap..) Aku nak je suruh die amik aku jadi assistant die..hahahaha (Angan-angan tinggi melangit nih..)


Aku tak tengok pun semalam...tapi frust ar bile bukak je soccernet...tau-tau result 0-1...Whaaattt!!?? Seb baik aku dah berhenti mencarut..hiihihi Hampir-hampir la kan... sempat teringat akan pesanan diri sendiri tu...What the......Maaaasyaaaraaaakaaat...:D

Tapi ni la manusia yang telah menghampakan aku hari ni...TOMAS PRISKIN!

Ape yang engkau melopong haa???

Game ni bukan liga tau..ni Carling Cup...separuh akhir pertama yang bermain di Portman Road. Masih ada harapan untuk layak ke final jika Arsenal menang perlawanan kedua di Emirates.

A
pe-ape pun......masih ada perlawanan timbal balik di Emirates Stadium.. Arsenal!!! Gomo Arsenal Gomo!! Gomo Arsenal Gomo!! :D :D

No comments: