Sunday, December 26, 2010

Al-KisaH TerkejuT...Kenduri...dan Futsal...



Fuhhh..... Sori la kengkawan... ari ni tak sempat nak update blog... bizi siket..(konon2 la..hehe) Pagi tadi ingat nak buat entri lepas subuh ( Promote jangan tinggal subuh..huhuhu) tapi mate ni sangat berat untuk dibukak.... Tilam pulak memanggil-manggil supaya menemani....maka tidor balik la saya... hahaha



Pastu bangun la.....tengah2 ngantuk lagi tu kan...teringat pasal kenduri kawin rakan rapat mase blajar degree sekali dulu....mule2 ingat kendurinye esok..(ahad) tapi tetibe nak cek skali lagi...nk buat komfemesyen..(confirmation la tu kot..) Sekali tengok tarikh.....HARI NI!!! Alamak!! Aku dah lewat!!! Time tu agak lewat la kan.... Kelam kabut aku pi mandi..(campoq sleng Kedah siket...member aku tu ade darah Kedah siket..huhu) Tapi seb baek sempat... Sempat la bergambaq ngan rakan2 lain... Alhamdulillah...


Pastu g jalan2 ngan isteri tercinta aku..(Yang..I love U..:) ) Alang2 pi Kota Damansara....semesti la singgah One Utama kan..... Tapi ramai giler orang.... Aku stuck kat jem ( bukan jem yang sapu kat roti tau..) dekat sejam setengah woo..... Hampir putus ase dah nak singgah...Huh..

Akhirnya.....memendekkan cite....aku sempat jugak la g sopim... malam pulak member ajak futsal... pergh... Dah lame aku tak menyepak dan menendang bola nih... Dah banyak menjak jugak la kan..( Jangan gune ayat ni untuk exam ye...komfem cikgu bagi pangkah besar punyeeer...)


Tapi skill lame ade lagi...kire ok la kan... score 3 bijik..sambil menelan air kosong sebanyak satu botol...( Penat wooo...) Akhirnye sempat jugak aku nak berblog... stat berblog pukul 1.30 pagi... -_-" . Ok la rakan2.... aku pun dah ngantuk ni..menaip sambil pejam2 dah ni.... tersengguk-sengguk depan komputer nih...


Kopi dah habis secawan pun tak bagi effect dah...huhuhu. Esok aku akan post pasal bende best punyeeerr..... Hikayat Kedai Kopi..he he he. Jangan ketinggalan ye blogger2 sekalian!

(Gambar2...cam biase la...Google jer...)

No comments: